۱۱ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵

 کتاب " راهنمای میدانی گردشگری در قلمروهای تالابی" منتشر می شود

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی  و تالابی کشور گفت: با تفاهم مشترک صورت گرفته ما‌بین میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست، کتاب آشنایی با حیات وحش و راهنمای میدانی گردشگری در قلمرو‌های تالابی کشور منتشر خواهد شد.
کد خبر: ۹۸۲۲۷

 کتاب

 

مهدی شیرخانی در گفتگو با خبرنگار مانا اظهار داشت: با تفاهم مشترک صورت گرفته ما‌بین میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی و تالابی کشور و سازمان حفاظت محیط زیست، کتاب آشنایی با حیات وحش و راهنمای میدانی گردشگری در قلمروهای تالابی کشور منتشر خواهد شد.

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی  و تالابی کشور، خاطرنشان ساخت: این کتاب توسط بخش خصوصی و با حمایت مالی مشترک وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و سازمان حفاظت محیط زیست به چاپ خواهد رسید.

به گفته این فعال بخش خصوصی در امر توریسم دریایی، انتشار کتاب فیلد گاید و راهنمای میدانی گردشگری در قلمروهای تالابی کشور نقش بسیار مهمی در معرفی هر چه بیشتر جاذبه های تالابی در سطح کشور خواهد داشت.

وی اذعان داشت: همچنین چاپ این کتاب باعث خواهد شد تا زمینه توسعه هر چه بیشتر توریسم دریایی و تالابی در کشور به صورت تخصصی تر فراهم شود.

مسئول میز ملی گردشگری دریایی، ساحلی  و تالابی کشور،تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزیهای در حال انجام انتظار می رود سال آینده شاهد چاپ و انتشار این کتاب مهم در زمینه توریسم تالاب ها باشیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار